• 1000 km CHALLENGE
  • Katalog EV
  • Warsztaty EV
  • Kalkulator kosztów ładowania
  • Słownik
Mapa stacji ładowania
LovEV.pl - samochody elektryczne i elektromobilność!
Brak wyników
Sprawdź wszystkie wyniki
  • Samochody elektryczne
  • Rowery, motocykle i UTO
  • Hybrydy
  • Baterie
  • Stacje ładowania
  • Poradniki
  • Testy
  • Forum dyskusyjne
  • Samochody elektryczne
  • Rowery, motocykle i UTO
  • Hybrydy
  • Baterie
  • Stacje ładowania
  • Poradniki
  • Testy
  • Forum dyskusyjne
Brak wyników
Sprawdź wszystkie wyniki
LovEV.pl - samochody elektryczne i elektromobilność!
Brak wyników
Sprawdź wszystkie wyniki

Polestar 2 na rok 2026 z lepszym akumulatorem i szybszym systemem infotainment

02.04.2025
w Aktualności, Samochody elektryczne
Czas czytania: 5 min
0
UdostępnijPodsumujPodsumuj

Pierwszy elektryk marki Polestar przechodzi ważną aktualizację, która podniesie komfort użytkowania i wydłuży zasięg tego popularnego modelu. Szwedzki producent właśnie zaprezentował europejską wersję Polestar 2 na rok modelowy 2026, wprowadzając szereg istotnych zmian, mimo że auto jest już na rynku od pięciu lat.

Szybszy system infotainment dla lepszych wrażeń

Jedną z najważniejszych nowości jest zastosowanie mocniejszego procesora Qualcomm Snapdragon, który znacząco przyspieszy działanie pokładowego systemu rozrywki. Użytkownicy odczują wyraźną poprawę w szybkości reakcji interfejsu oraz krótszy czas pobierania aplikacji – to ważny krok w kierunku poprawy codziennego użytkowania auta, szczególnie dla osób ceniących płynną obsługę technologii pokładowych.

Nowy akumulator w podstawowej wersji

Polestar zdecydował się na wymianę baterii w wersji Standard Range Single Motor. Dotychczasowy akumulator LG Chem o pojemności 69 kWh zastąpiono nowym, 70 kWh pakietem dostarczanym przez chińskiego producenta CATL. Choć różnica w pojemności wydaje się niewielka, przekłada się ona na zwiększenie zasięgu WLTP z 546 km do 554 km. To niewielki, ale zauważalny postęp.

Nowy akumulator można ładować z mocą do 135 kW, co pozwala uzupełnić energię od 10% do 80% w zaledwie 34 minuty. W przypadku wariantów Long Range, Polestar pozostawił bez zmian sprawdzony akumulator o pojemności 82 kWh, który oferuje jeszcze lepsze parametry szybkiego ładowania – do 205 kW, z czasem ładowania 10-80% wynoszącym 28 minut. Wszystkie wersje standardowo wyposażono w technologię Plug & Charge, która upraszcza proces ładowania.

Inne w podobnym temacie

nio firefly

Chiński smok w owczej skórze? Nio Firefly wjeżdża do Europy i ma chrapkę na Polskę

13/12/2025
farasis energy baterie

Chiński gigant rozpycha się w Europie. GAC Aion z kluczową umową na baterie i produkcją tuż za miedzą

08/12/2025
ładowarka dla ciężarówek eon niemcy

Megawaty mocy i miliony euro dla elektrycznych ciężarówek. Polska w centrum nowego sojuszu E.ON i GreenWay

30/11/2025
tesla supercharger v4

Tesla burzy ostatni mur. Zapłacisz za Supercharger kartą flotową, ale uważaj – to może kosztować więcej

18/11/2025
polestar 2 2026
polestar 2 2026

Debiut premium audio od Bowers & Wilkins

Po raz pierwszy od wprowadzenia modelu w 2020 roku, Polestar 2 będzie dostępny z opcjonalnym, wysokiej klasy systemem audio Bowers & Wilkins. System ten obejmuje 14 głośników o łącznej mocy 1350 watów, co z pewnością zadowoli audiofili szukających najwyższej jakości dźwięku w swoim elektrycznym sedanie.

Nowe opcje personalizacji

Wewnątrz pojawia się nowa opcja tapicerki MicroTech w kolorze Charcoal z kontrastowymi elementami wykończenia Black Ash, dostępna w pakiecie Plus. Na zewnątrz wprowadzono nowy kolor nadwozia – metaliczny Dune, który zastępuje dotychczasowy odcień Jupiter. Odświeżono również design 20-calowych kutych felg Performance, które są częścią opcjonalnego pakietu Performance.

polestar 2 2026
polestar 2 2026
polestar 2 2026

Niezmienione osiągi

Mimo technologicznych usprawnień, parametry osiągów pozostają bez zmian. Podstawowa wersja Standard Range Single Motor dysponuje mocą 268 KM i momentem obrotowym 490 Nm, przyspieszając od 0 do 96 km/h w 6,2 sekundy. Wersja Long Range Single Motor oferuje 295 KM i taki sam moment obrotowy, skracając sprint do 5,9 sekundy.

Najmocniejszy wariant to Long Range Dual Motor z pakietem Performance, który generuje imponujące 469 KM i pozwala osiągnąć 96 km/h w zaledwie 4 sekundy. Wszystkie wersje mają ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną do 204 km/h.

Kontynuacja strategii długoterminowej

Warto podkreślić, że mimo pojawienia się w ofercie nowych modeli Polestar 3 i Polestar 4, firma planuje utrzymać Polestara 2 w produkcji do końca dekady. Marka już teraz pracuje nad bezpośrednim następcą, który ma zadebiutować przed 2030 rokiem. Ta strategia pokazuje, jak ważnym modelem dla szwedzkiej marki pozostaje jej pierwszy w pełni elektryczny samochód.

polestar 2 2026 wnętrze
polestar 2 2026 wnętrze
polestar 2 2026 wnętrze
polestar 2 2026 wnętrze

Co czeka elektryki Polestar w przyszłości?

Aktualizacja Polestara 2 na rok 2026 jasno wskazuje kierunek rozwoju marki – stopniowe udoskonalanie produktu przy zachowaniu jego podstawowych zalet. Można się spodziewać, że w kolejnych latach zobaczymy jeszcze więcej ulepszeń, zwłaszcza w obszarze baterii i zasięgu, który pozostaje kluczowym parametrem dla samochodów elektrycznych.

Interesującym pytaniem pozostaje, jak będzie wyglądał następca Polestara 2. Czy producent zdecyduje się na rewolucyjne zmiany, czy raczej ewolucyjnie rozwinie sprawdzoną formułę? Biorąc pod uwagę rosnącą konkurencję na rynku elektryków premium, Polestar będzie musiał zaoferować coś wyjątkowego, by utrzymać swoją pozycję.

Odświeżony Polestar 2 na rok modelowy 2026 jest już dostępny w Europie (z wyjątkiem Islandii i Irlandii), Hongkongu i Izraelu. W ciągu roku ma trafić również na pozostałe rynki światowe.

A Wy, co sądzicie o aktualizacji Polestara 2? Czy nowy system infotainment i premium audio to wystarczające powody do zainteresowania tym modelem? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach.

Tagi: EuropaPolestarpolestar 2Polestar 2 bateriaPolestar 2 cenaPolestar 2 mocPolestar 2 specyfikacjaPolestar 2 wyglądPolestar 2 zasięg
Udostępnij1Tweet1UdostępnijSummarizeSummarizeWyślij

Zobacz też

nio firefly
Aktualności

Chiński smok w owczej skórze? Nio Firefly wjeżdża do Europy i ma chrapkę na Polskę

2025-12-13
farasis energy baterie
Aktualności

Chiński gigant rozpycha się w Europie. GAC Aion z kluczową umową na baterie i produkcją tuż za miedzą

2025-12-08
ładowarka dla ciężarówek eon niemcy
Aktualności

Megawaty mocy i miliony euro dla elektrycznych ciężarówek. Polska w centrum nowego sojuszu E.ON i GreenWay

2025-11-30

Dołącz do dyskusji

REKLAMA

Popularne wpisy

greenway promocja darmowe ladowanie huby
Aktualności

GreenWay odpala prawdziwą bombę na święta. Ładujesz z mocą 400 kW zupełnie za darmo

2025-12-11
mercedes-benz cla elektryczny
Testy

Mercedes CLA EQ to duchowy spadkobierca „auta jednolitrowego”. Zasięg w teście realnym nokautuje dane katalogowe [TEST ZASIĘGU]

2025-12-08
tesla lg cells vs panasonic ev clinic
Aktualności

Miażdżący raport EV Clinic w sprawie baterii w samochodach Tesla. Chińskie ogniwa LG wytrzymują o wiele mniej niż Panasonic

2025-12-09
mercedes glb eq
Aktualności

Kanciasty Mercedes wraca do gry i celuje prosto w Teslę Model Y. Oto nowy Mercedes GLB EQ

2025-12-08
  • Polityka prywatności
  • Współpraca
  • Kontakt

© 2024 LovEV.pl.

Brak wyników
Sprawdź wszystkie wyniki
  • Samochody elektryczne
  • Stacje ładowania
  • Baterie
  • Rowery, motocykle i UTO
  • OZE
  • Poradniki
  • Testy
  • Kalkulator kosztów ładowania
  • Katalog samochodów elektrycznych
  • Katalog warsztatów EV
  • Mapa stacji ładowania
  • Forum dyskusyjne
Kontakt

© 2024 LovEV.pl.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Możesz włączyć lub wyłączyć ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce prywatności.