• Kontakt
  • Forum dyskusyjne
Mapa stacji ładowania
LovEV.pl - samochody elektryczne i elektromobilność!
Brak wyników
Sprawdź wszystkie wyniki
  • Samochody elektryczne
  • Rowery, motocykle i UTO
  • Hybrydy
  • Baterie
  • Stacje ładowania
  • Poradniki
  • Testy
  • Forum dyskusyjne
  • Samochody elektryczne
  • Rowery, motocykle i UTO
  • Hybrydy
  • Baterie
  • Stacje ładowania
  • Poradniki
  • Testy
  • Forum dyskusyjne
Brak wyników
Sprawdź wszystkie wyniki
LovEV.pl - samochody elektryczne i elektromobilność!
Brak wyników
Sprawdź wszystkie wyniki

Xiaomi SU7 z nową funkcją! Wideorozmowy prosto z auta

24.12.2024
w Aktualności, Samochody elektryczne
Czas czytania: 3 min
0
Udostępnij

Xiaomi SU7, pierwszy elektryczny sedan tej marki, zyskał właśnie szereg nowych funkcji dzięki aktualizacji oprogramowania HyperOS 1.4.5. Najciekawszą nowością jest możliwość wykorzystania przedniej kamery samochodu do prowadzenia wideorozmów, gdy smartfon Xiaomi jest podłączony do auta. To rozwiązanie, które przybliża nas do jeszcze większej integracji technologii w codziennym życiu. Ale to nie wszystko – lista ulepszeń jest znacznie dłuższa.

Jak działa funkcja wideorozmów?

Aby korzystać z tej nowości, użytkownik musi posiadać telefon Xiaomi z systemem HyperOS 1 lub HyperOS 2 oraz odpowiednią wersją HyperConnect (15.3.2+ lub 16.0.0+). Po podłączeniu telefonu do samochodu, kamera przednia Xiaomi SU7 może być używana do prowadzenia rozmów wideo. To innowacyjne podejście, które sprawia, że komunikacja w trasie staje się wygodniejsza i bardziej zaawansowana technologicznie.

Inne nowości w smart kokpicie

Aktualizacja HyperOS 1.4.5 przynosi również szereg innych ulepszeń w zakresie interakcji użytkownika z samochodem. Na przykład, podczas połączeń VoIP przez Bluetooth mikrofon w samochodzie jest automatycznie wyłączany na stronie połączenia, aby zwiększyć prywatność. Dodano także funkcję szybkiego logowania przy użyciu połączonych kluczy Bluetooth, eliminując konieczność skanowania kodu QR.

Dołącz do forum dyskusyjnego, by tworzyć z nami społeczność posiadaczy i sympatyków samochodów elektrycznych!
Wejdź na forum

xiaomi su7 wnętrze

Lepsze zarządzanie ładowaniem

Dla użytkowników elektryków kluczowym dodatkiem jest integracja danych z sieci ładowarek Nio, Li Auto i Xpeng. Teraz kierowcy mogą sprawdzić status stacji ładowania, takie jak dostępność, moc, ceny czy opłaty parkingowe. Możliwe jest również filtrowanie stacji według kryteriów, takich jak darmowy parking czy zakres mocy.

Udoskonalona jazda

Xiaomi wprowadziło także zmiany w logice działania tylnego spojlera. W trybie automatycznym teraz dostosowuje się on do trybu jazdy, a nie tylko do prędkości. Dodano też funkcję priorytetowego otwierania bagażnika – jeśli spojler jest w ruchu, zatrzymuje się, aby otworzyć klapę bagażnika. Po jej zamknięciu spojler wraca na swoje miejsce.

REKLAMA

Dodatkowo w kamerach wspomagających skręcanie pojawiły się wskazówki kierunku skrętu, ułatwiające ocenę sytuacji na drodze.

Nowości w inteligentnym prowadzeniu

HyperOS 1.4.5 wprowadza też znaczące zmiany w funkcjach wspomagania jazdy w mieście. Zwiększono precyzję wykrywania prędkości i trajektorii pojazdów oraz pieszych, a także poprawiono stabilność wykrywania świateł drogowych i logikę wyboru pasa na skrzyżowaniach. System jest teraz w stanie rozpoznawać strefy robót drogowych i ostrzegać kierowcę głosowo i tekstowo.

xiaomi su7 wnętrze

Dodano także funkcję zdalnego sterowania inteligentnym parkowaniem oraz automatyczne wyłączanie kierunkowskazów po zakończeniu zmiany pasa ruchu.

REKLAMA

Analiza i perspektywy

Xiaomi wyraźnie pokazuje, że chce być liderem w integracji technologii mobilnych z motoryzacją. Wideorozmowy za pomocą przedniej kamery czy zaawansowane funkcje zarządzania ładowaniem to krok w stronę nowoczesnych rozwiązań, które mogą przekonać nowych klientów do marki.

Jednak pytanie, które warto postawić, to jak te technologie sprawdzą się w codziennym użytkowaniu. Czy użytkownicy rzeczywiście będą korzystać z wideorozmów w samochodzie? Czy integracja z systemami ładowania ułatwi życie kierowcom, czy raczej wprowadzi zamieszanie z powodu różnic w standardach?

Zapraszamy do dyskusji!

Czy widzisz potencjał w takich innowacjach, jak te oferowane przez Xiaomi SU7? Czy funkcje takie jak wideorozmowy lub zdalne sterowanie parkowaniem mogą zmienić rynek pojazdów elektrycznych? Jakie technologie chciałbyś zobaczyć w przyszłości w swoim samochodzie? Podziel się swoją opinią w komentarzach!

Źródło: carnewschina
Tagi: XiaomiXiaomi SU7
UdostępnijTweetUdostępnijWyślij

Zobacz też

xiaomi su7
Aktualności

Produkcja Xiaomi SU7 nie wyrabia. Na elektryka trzeba czekać rok

2025-06-05
fabryka xiaomi
Aktualności

Xiaomi zacznie zarabiać na swoich elektrykach szybciej niż konkurencja? Ambitny plan Chińczyków

2025-06-04
xiaomi vs huawei
Aktualności

Xiaomi kontra Huawei: elektryczna wojna przenosi się z telefonów na samochody!

2025-06-03

Dołącz do dyskusji

RSS Nowe tematy na forum

  • Folia na ekranie - ktoś ma?
  • Jaki mały samochód elektryczny?
  • Xiaomi YU7 zaprezentowane. Co o nim myślicie?
  • Czym śmigacie, jeśli macie?
  • TeslaFI czy Tessie czy Tesla Mate?
REKLAMA

Popularne wpisy

lucid gravity lucid air
Aktualności

Polski debiut Lucid: amerykańska konkurencja dla Tesli już dostępna!

2025-06-04
byd denza n9
Aktualności

Denza N9: Nowy luksusowy SUV od BYD w przedsprzedaży od 247 000 zł

2025-02-23
denza n9
Aktualności

Denza N9 oficjalnie debiutuje – BYD atakuje segment luksusowych SUVów

2025-03-21
nio et5
Aktualności

Nio wkracza do Polski i sześciu innych krajów Europy. Chiński gigant elektryczny szykuje ofensywę

2025-06-03
REKLAMA
  • Polityka prywatności
  • Redakcja
  • Współpraca
  • Kontakt

© 2024 LovEV.pl.

Brak wyników
Sprawdź wszystkie wyniki
  • Samochody elektryczne
  • Rowery, motocykle i UTO
  • Hybrydy
  • Baterie
  • Stacje ładowania
  • Poradniki
  • Testy
  • Forum dyskusyjne
Kontakt

© 2024 LovEV.pl.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Możesz włączyć lub wyłączyć ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce prywatności.